Muziekvereniging

Animato Nistelrode

Lees meerMuziekvereniging

Welkom!

Welkom bij Muziekvereniging Animato Nistelrode.

Muziekvereniging Animato Nistelrode is een actieve muzikale vereniging die uit blazers en slagwerkers bestaat. We hebben een fanfareorkest, een slagwerkgroep en verschillende jeugdgroepen. Ieder zo met hun eigen moderne optredens en mooie invullingen daarvan. Maar ook gezamenlijk natuurlijk.

Op deze website vind je informatie over onze vereniging. We geven regelmatig (thema)concerten en serenades en organiseren grotere evenementen zoals bijvoorbeeld de Night of the Music. Zie hiervoor onze facebookpagina Night of the Music. Muziekvereniging Animato Nistelrode biedt muzieklessen vanaf ongeveer 7 jaar aan. Jong geleerd is oud gedaan…. Je leest meer informatie over opleiding, kosten en proeflessen op de pagina Opleidingen.

Scroll Up